سفارش تبلیغ
صبا ویژن
میان شما و موعظت پرده‏اى است از غفلت . [نهج البلاغه]

پرسش: باسلام دست و پای من از مچ به سمت یایین درتابستان وخصوصاً در زمستان خیلی سرد وغیر قابل تحمل است درحالیکه بقیه بدن گرم هستند و دیگر آنکه بنده قبلا خیلی گرمایی بودم اما الان دیگر نمی توانم سردی معولی ویا کمی بیشتر را تحمل کنم وفوری کرم شروع به لرزش می کند . باتشکر ازحمات شما

پاسخ: شما دارای طبع جبلی گرم هستید که سردی به شما غلبه کرده است. مدتی مواد غذایی سرد و تر نخورید، گرم و خشکها را نیز زیاد نخورید. گرم و تر بخورید و اگر سردیها را می خواهید بخورید با مصلحاتشان میل نمایید. دست و پا و مفاصلتان را با روغنهای چرب گرم نگه دارید تا مشکلتان به صورت سیستمیک حل گردد و عوارض ذکر شده رفع گردند.

پرسش: باسلام خدمت اقای دکتر  درمانی برای جوش ولک صورت ولکهای گردن که به قارچ معروف است میخواهم درصورتی که حجامت  کبد را انجام داده ام و از زاج سفید نیزاستفاده کرده ام درضمن ایا برای دوقلو باردار شدن راهی هست درضمن اینکه درخانوده  شوهر نیز دوقلویی هست راهنمایی کنید متشکرم

پاسخ: شما باید حب کبد هم بخورید و منع سودازاها را کامل رعایت نمایید. تلویزیون، کامپیوتر و گوشی تلفن همراهی که روشن هستند، همگی باعث سودازایی می گردند.
چون در خانواده دوقلو داشته اید، احتمال دارد شما هم دوقلو باردار شوید. در این خصوص نیز در منابع طب سنتی مواردی درج شده است.

منبع قسمت پرسش و پاسخ :www.ravazadeh.com


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط صمصام 89/1/15:: 10:46 صبح     |     () نظر